המוצרים שלנו
הספר "מהבטן באהבה" מאת ד"ר קרלוס רוזנברג
הספר "מהבטן באהבה" מאת ד"ר קרלוס רוזנברג
69 ₪

מאמרים אחרונים

06/06/2018 8:50
רגשות אשמה אחרי ניתוח קיסרי? א...

תגיות מומלצות

B.O.T BOT VBAC אחרי ניתוח קיסרי אחרי קיסרי איפה ללדת אפידורל אפס הפרדה ביות מלא בית חולים בלוגים בתי חולים גלריית קיסריות דולה דולה לקיסרי דולות הדסה החלמה מניתוח קיסרי הידבקויות היפוך עובר הכנה ללידה הכנה ללידה קיסרית הכנה לניתוח קיסרי הכנה לקיסרי הנקה הריון אחרי קיסרי התאוששות ויב"ק חדר ניתוח חוות דעת טיפול בצלקת טיפולים טראומה יוגה ילד שני יעל רותם לאחר ניתוח קיסרי לידה טבעית לידה קיסרית לידת ואקום ליווי בלידה ליווי רגשי לניאדו לנל"ק לנלק לקראת ניתוח קיסרי מיעוט מי שפיר מלווה בניתוח קיסרי מלווה לאחר לידה קיסרית מעייני הישועה מצג עכוז ניתוח קיסרי ניתוח קיסרי אלקטיבי ניתוח קיסרי חוזר ניתוח קיסרי חירום ניתוח קיסרי טבעי ניתוח קיסרי מתוכנן ניתוח קיסרי פרטי ניתוח קיסרי שלישי סדנאות סיבוכים סיפור לידה עזרה לאחר לידה עיבוד חוויית לידה עיסוי פיזיותרפיה צלקת קיסרי אלקטיבי קיסרי חוזר קיסרי חירום קיסרי טבעי קיסרי ידידותי קיסרי יזום קיסרי מבחירה קיסרי מתוכנן קיסרי פרטי קרניוסקרל קרע דרגה 3 רופא פרטי תינוקות תינוקייה תמונות מניתוח קיסרי תרפיה מוכוונת לידה

איך לקום מהמיטה אחרי ניתוח קיסרי?

»
»
»
איך לקום מהמיטה אחרי ניתוח קיסרי?

איך לקום מהמיטה לאחר ניתוח קיסרי?

מספר שעות לאחר הניתוח, כשהשפעתם של חומרי ההרדמה תפוג, ותתחילי להתאושש קצת תבוא אחות ותסייע לך לרדת בפעם הראשונה מן המיטה. הפעם הראשונה הזאת לא תהיה קלה, והאחות לא תעשה לך שום הנחות. את תצטרכי למשוך את עצמך בכוחות עצמך, ראשית משכיבה לישיבה, ואחר כך לעמידה.

החלק הקשה הוא המעבר משכיבה לישיבה, משום שהוא דורש הפעלה של שרירי הבטן, ולאחר הניתוח, כידוע, כל אזור הבטן כואב מאוד.

בימים הראשונים שלאחר הניתוח, בזמן השהות בבית החולים, תצטרכי מידי פעם לקום - אל התינוק, למקלחת, וגם סתם להסתובב כדי לא להתנוון. לצורך כך הכנו כמה טיפים שעשויים להקל עליך את הקימה מהמיטה:

  • עזרה. אל תנסי להיות גיבורה. תבקשי מאמא, אחות, חברה או מהצוות הרפואי לעזור לך, במיוחד כאשר התינוק בידיך. אנחנו לא רוצים לסכן אותו.
  • קשירת חבל לקצה המיטה. אם אין חבל, גם סדין יכול לעשות את העבודה. כשתרצי לקום, תעזרי בחבל כדי למשוך את עצמך לישיבה.
  • קימה מהצד. נסי לעבור קודם לשכיבה על הצד, ומשם לישיבה. זה עשוי להיות יותר קל.
  • נשימה. לפני שאת קמה, קחי נשימה עמוקה לבטן ובזמן הקימה נשפי את האויר החוצה באיטיות. זה מקל על הכאב ועוזר להתמודד עם המאמץ. כמו נשימה בזמן ציר.
  • לדחוף רהיט כלשהו. במקום למשוך את עצמך כלפי מעלה, נסי להיעזר ברהיט כלשהו (שידה, ארון) או בקיר כדי לדחוף את עצמך בהתרוממות.
  • שלב שלב. אל תנסי לקפוץ משכיבה ישירות לעמידה. קודם כל נסי להתיישב, ואז קחי עוד נשימה ועמדי.

ותרגישי טוב!

לכל הטיפים...

Printer
הוספת תגובה
FB