ברוכות הבאות!

  1. דף הבית
  2. פורום
  3. הנקה לאחר ניתוח קיסרי

ברוכות הבאות!

ברוכות הבאות לפורום.
הפורום פתוח לשאלות מהיום! בהצלחה :)

כדאי להפסיק הנקה בגיל חצי שנה?!!

שלום לך חגית,ילדתי לפני חצי שנה את יהונתן,ילד ראשון..אני מניקה אותו עדיין,לסירוגין הוא מקבל בבוקר פירות,בין לבין מעדן או במבה,אחה״צ ירקות והשאר הכל סביב הנקה בערך כל כמה שעות,תלוי כמה הוא אכל.והאמת שאני לא יודעת אם להמשיך להניק אותו או לתת תחליף חלב אחר.מה כדאי??!נראה שזה לא משביע אותו מספיק..חשבתי להפסיק בהדרגה,איך עושים את זה?!!!

??!

בהמשך לשאלתי,אני רק מקווה שזה המקום הנכון לשאלה שלי או שהפורום מתייחס להנקה ממש לאחר הניתוח ולזמן הקצר אחרי עם ההתמודדות של הכאבים.

תשובה לגולי- האם להפסיק הנקה

הי גולי, תודה על שאלתך.
קודם כל, הפורום הזה אכן מיועד להנקה אחרי קיסרי, אך מבחינתי בהחלט ניתן לשאול שאלות אחרות הקשורות להנקה.
מעולה שהנקת אותו עד גיל חצי שנה!
את מעלה הרבה שאלות ונשמע שאת מבולבלת.
משרד הבריאות וארגון הבריאות העולמי ממליצים על המשך הנקה מעל גיל חצי שנה כל עוד האמא והתינוק מעוניינים בכך. השאלה החשובה היא מה את רוצה? האם את במשך היום בבית או בעבודה? האם הסביבה משדרת לך שהגיע הזמן להפסיק? חשוב לזכור שהנקה עונה על הרבה צרכים ולא רק על רעב וכן בגיל הזה הנקה היא גם אוכל. לפי מה נראה שהיא לא משביעה אותו?
לפעמים כשמתחילים לשלב מוצקים כמות החלב יורדת במעט וזה תקין לחלוטין ונשמע שאת עושה מעולה : ). במידה ואת מחליטה להמשיך, חשוב לשמור על הנקה תדירה יחד עם המוצקים.
במידה ועדיין תרצי לשמוע על גמילה, עדכני בבקשה בפוסט נפרד.
אגב... להבא רצוי לפתוח פוסט חדש ולא לשרשר בפוסט קיים.

תודה לך

אני מתכננת להישאר בבית לפחות עד גיל שנה ב״ה.אני שמה לב שכולן מעודדות המשך הנקה,אני ימשיך לנסות..אני עושה זאת באהבה,אם אראה שינוי אחר אתייעץ עימך בנוגע לגמילה.תודה לך ויום טוב☺️

הנקה לאחר קיסרי

היי חגית,

אני מיועדת לקיסרי אלקטיבי מסיבות רפואיות ורציתי לדעת, האם זה אפשרי להניק עם ביות חלקי? אומר בלילה יתנו לתינוק בקבוק? אני לא יודעת אם אהיה מסוגלת פיזית לביות מלא.
זה לא יפגע בהנקה? הניתוח יהיה באסף הרופא ואי אפשר להניק בהתאוששות, זה בעייתי?

הי שני

הי שני, בהצלחה בניתוח, מצויין שאת מתעניינת מראש בהנקה!
אפשר בהחלט להניק גם עם ביות חלקי. יש 2 אפשרויות: הראשונה המועדפת עליי היא לבקש מהצוות להעיר אותך להנקה ולבקש לשים על העריסה מדבקה של "הנקה בלבד".
האופציה השניה היא להניק לאורך היום, ובלילה לאפשר לתת לו בקבוק. האופציה הזו פחות טובה בעיניי כיוון שחיוני לפנות חלב מהשד גם בלילה. מה גם שאנחנו לא יודעים איך תשפיע החשיפה לבקבוק על ההנקה. כך או כך, חיוני מאוד לנוח בין ההנקות ביום ובלילה.
לא בעייתי בכלל לא להניק בהתאוששות. כן כדאי כשפוגשים את התינוק לבצע הנקה במגע של עור לעור, כלומר להוריד לו ולך את החלק העליון, להניח אותו עלייך ולאפשר לו להגיע לבד לשד.
בהצלחה!
חגית משאלי- מדריכת הנקה מוסמכת
הוספת תגובה חדשה