פחד מניתוח

  1. דף הבית
  2. פורום
  3. ניתוח קיסרי תמיכה

פחד מניתוח

שלום חברות, אני רק שבוע 12, לפני סקירה, לפני הכל ואני בחרדה, זו לידה חמישית שלי- ז"א ניתוח שלישי יהיה, השניים הראשונים היו רגיל והשניים האחרונים היו קיסרי, עכשיו בטוח קיסרי. אני בחרדה כי בניתוח הקודם לדעת הייתה רשלנות, ניסיתי ויב"ק בכל מחיר זה היה במשך שלושה ימי סבל, מתברר שהיה דהסנס של הצלקת שגרם אח"כ להמטומה גדולה שישבה על שלפוחית השתן בינה לבין הרחם כאבי תופת, זיהום היה, ולקחתי אנטיביוטיקה מאד חזקה לוריד, היה לי קשה מאד.

עכשיו אני בחרדה מחלילה נעיצות, חלילה, מכל מיני דברים, אני לפעמים אומרת מה רציתי את ההריון, ניסינו שנתיים ואח"כ הפסקנו ובעקבות מדקרת זה הגיע טבעי. אני אהיה 4 וחצי שנים אחרי ניתוח קיסרי, זה בערך הטווח יהיה בין הניתוחים, אשמח שתרגיעו אותי.......... חוץ מהבחילות ומההרגשה הלא נוחה של ההריון הפחד די לופת אותי, והרי כל כך רציתי להכנס להריון.

מזל טוב על ההריון

אני שומעת את החרדות שלך, ומבינה אותך כ"כ.
בעקבות מה שאת מספרת, אני חושבת שעדיף לך הפעם באמת ללכת עם ההמלצה, ולעבור קיסרי נוסף. אם תקבעי קיסרי אלקטיבי, ייחסך ממך כל הסבל שהיה מנת חלקך בלידה האחרונה, וגם אחריה.
אני מניחה שככל שיתקדם ההריון, יעשו לך יותר US, כדי לוודא את מצב הצלקת, השלייה, והרחם.
ממליצה לך מאד לעבור סוג של עיבוד חווית הלידה האחרונה, כדי לשחרר את הפחדים, ולהגיע ללידה הזו, גם אם היא קיסרית, ברוגע ובשלווה.
אשמח לשמוע ממך בהמשך ההריון, עדכני אותנו.

בסוף ילדתי קיסרי אלקטיבי

קיסרי יותר קל מהקודם, התאוששות ארוכה אבל בבית.

בשעה טובה!

שמחה לשמוע!
תודה על העדכון.
הוספת תגובה חדשה