החלמה מקיסרי

  1. דף הבית
  2. פורום
  3. ניתוח קיסרי תמיכה

החלמה מקיסרי

שלום,עברתי קיסרי לפני 3 שבועות, השתחררתי ביום השלישי, ביום החמישי חזרתי למיון עקב נפיחות גדולה מאוד מעל החתך ואודם קל ניתן לי אוגמנטין ושוחררתי. לאחר שבוע המשיכו כאבים קשים ונפיחות חזרתי למיון ובוצע ניקוז לאחר פתיחת 2 תפרים, 3 ימים לאחר מכן עדיין נפוח וכואב ביצעו ניקוז נוסף עם פתיחה גדולה יותר של התפרים וכן החדירו נקז )שלא היה מחובר לכלום ודלף עלי חופשי( לאחר 3 ימים הונחתי לחזור להוצאת הנקז, עדיין מאוד נפוח וכואב לא נצפה נוזל באולטרסאונד ושוחררתי עם אוגמנטין לשבוע ללא סגירת תפרים- שעדיין דולפים עלי. אציין כי פעמים קודמות נצפה נוזל וכן נבדק ולא היה מזוהם, כמו כן ללא חום או מדדי דלקת.שאלתי היא- האם מהלכים אלה תקינים? ומאחר ועדיין שורף ונפוח מאוד והאנטיביוטיקה אינה עוזרת מה יש עוד לעשות? אני סובלת מאוד ולא יכולה לתפקד.

זיהום לאחר קיסרי

הי,
אני מצטערת לשמוע שההחלמה לא הולכת חלק.
לצערי כרגע אין כאן רופא שעונה על שאלות בפורום ולכן ממליצה לך להתייעץ עם הרופא שלך, ואם צריך אז לקבל גם חוות דעת נוספת עד לשיפור במצבך.
ניתן גם ליצור קשר עם אחות לטיפול בפצע, יש התמחות כזאת, ואולי אפילו ללכת באופן פרטי. יש תרופות ודרכי חבישה שמיועדות לפצעים קשי-ריפוי, וייתכן שזה מה שאת צריכה.
יעל רותם, מנהלת האתר
הוספת תגובה חדשה