הריון שני אחר ניתוח קיסרי

  1. דף הבית
  2. פורום
  3. ניתוח קיסרי תמיכה

הריון שני אחר ניתוח קיסרי

שלום .. ילדתי לפני 10 חודשים בניתוח קיסרי דחוף . היה לי צירים ממושכים במשך 8 שעות ומקסימום פתיחה 3.5 אז הכניסו אותי לחדר ניתוח עקב מצוקה עוברית .. אני היום בשבוע 10 בהריון שני התייעצתי עם 2 רופאים ואמרו לי שרוב הסיכויים שאלד עוד פעם בקיסרי בגלל שלא עבר 18 חודשים מהניתוח הראשון ... אני מאוד רוצה ללדת לידה טבעית עברתי חוויה מאוד לא נעימה בניתוח הראשון .. האם זה אפשרי ?? כדאי להתעקש ?? או שזה מסוכן .. ומה ממליצים לעשות להגדיל את האופציה ללדת טבעי ?? תודה מראש

קיסרי שני

הי מירה,
ד"ר קרייזר התייחס כאן בפורום בעבר לשאלות דומות בנושג למרווח בין שני ניתוחים קיסריים. את מוזמנת לקרוא ולחפש את האינפורמציה.
בכל מקרה, שימי לב שמה שהרופאים אומרים זה שרוב הסיכויים שתלדי בקיסרי. זה לא אומר שאת צריכה לקבוע קיסרי מראש. אם אין בעיות קונקרטיות, אולי כדאי לך לנסות בכל מקרה ללדת רגיל. אם לא יילך, תעשי קיסרי.
במקביל, תכיני את עצמך לניתוח חוזר. ממליצה לך לדבר עם דולה או מדריכת הכנה ללידה שמתמחה בדברים האלה ולנסות להתגבר על הקשיים שהיו אז, כדי שהפעם תהיה לך חוויה טובה יותר. בהצלחה!
יעל

לידה נרתקית אחרי קיסרי

תודה יעל ,, קראתי כמעת כל הפורום ההמלצה היא לחכות שנה בין הניתוח להריון חוזר במצבי זה 7 חודשים אז מה לעשות להתעקש ללדת לידה נרתקית או ללכת לקיסרי ..

ויב"ק

אין לי כל סמכות לייעץ לך בנושא הזה. אני אישית כן הייתי מנסה ללדת בלידה רגילה. לדעתי את צריכה להתייעץ עם הרופא שלך, או אפילו יותר מרופא אחד. ישנם רופאים שקצת יותר "פתוחים" בנושא הזה, ושווה להתייעץ דווקא איתם כדי לקבל מושג האם זה באמת מסוכן לנסות נרתיקית.
בהצלחה!

תתעקשי אבל לא יוצר מידי

הריתי 9 חודשים אחרי ניתוח קיסרי, לא מבחירה,ברוך השם כמובן והסתבכתי קשות: אצלי אבל לא היו נתונים ללידה היו צירים לא סדירים ופתיחה אין, כל זה בשבוע 42 כבר, אז לילבית חולים שמזרז אחרי ניתוח קיסרי- זירזו אותי בעזרת 1/4 כדור שהכניסו לנרתיק, כאבי תופת במשך 3 ימים שלא הניבו פתיחה או צירים שנקראו במוניטור(כנראה גם המוניטור שלהם לא משהו)בסוף- התברר שהצלקת שלעי כולה נקרעה, למה אני מספרת לך את זה? אם תתפתח לך לידה רגילה, לכי על זה, אבל אם לא- זירוז לא ממליצה, או לפחות להתוות את זה בכמה שעות ולא ימים. לבטחונך ובריאותך, כי אצלי זה סיבך כהוגן.
הוספת תגובה חדשה