קיסרי שהסתבך בלידה ראשונה

  1. דף הבית
  2. פורום
  3. ניתוח קיסרי תמיכה

קיסרי שהסתבך בלידה ראשונה

שלום! לפני כחודש עברתי ניתוח קיסרי חירום בשבוע 41+5. התחלתי טבעי אך עקב ירידות דופק חמורות לעובר ומים מקוניאלים הוחלט להכניס לניתוח. לפני הניתוח קיבלתי אפידורל שלא השפיע עלי ולכן קיבלתי גם הרדמה ספנילית לפני הניתוח. במהלך ימי ההתאוששות היו לי הפרשות דמיות מאיזור הצלקת אך נאמר לי שזה תקין. לאחר חמישה ימים התחיל לי חום לא גבוה בשעות הערב (הכי גבוה שהיה 38.2) והוחלט להשאיר אותי בבית חולים להשגחה. עשו בדיקות דם, שתן ואולטרסאונד שהראה שטף דם מתחת לצלקת. הרופאים הסיקו שהחום נובע משטף הדם ושיחררו אותי הביתה עם חום. יום אחרי נסעתי לבית חולים אחר ושם איבחנו זיהום בין שלפוחית השתן לרחם ובנוסף עשו סיטי וראו תוספתן מודלק ומונמק ותוך מספר שעות עברתי ניתוח להסרת התוספתן (לפרוסקופיה). בניתוח ראו כי הזיהום בחלל הבטן היה חמור מאוד, לאחר הניתוח נתנו לי 2 סוגי אנטיביוטיקה לוריד ונקז לזיהום בחלל הבטן. לאחר חמישה ימי אשפוז לאחר שירד החום ל 37.0 שוחררתי הביתה. כרגע אני מתאוששת משני הניתוחים. לאחר ההסבר הארוך (מתנצלת על כך...) יש לי מספר שאלות: 1. מה הסיכויים שהזיהום יחזור? 2. האם יכול להיות שגם אחרי חודש ימשיכו כאבים מדי פעם באיזור הבטן והאגן? 3. אחרי כמה זמן נהוג לחזור לפעילות גופנית לאחר ניתוח? 4. האם יש סיכון רב יותר בלידות הבאות בעקבות מה שעברתי?. אשמח לתשובתך! תודה מראש.

חוויה דומה

שלום מיכלי, אני עונה לך מכיוון שהיה לי סיפור דומה. עשיתי ניתוח קיסרי, הכל היה תקין. לאחר שלושה שבועות עלה לי החום, אושפזתי ושוחררתי ואז גילו שיש לי זיהום בדופן הבטן בין הרחם לשרירי הבטן. קיבלתי אנטיביוטיקה חזקה מאוד לוריד, וגם חיברו לי נקז לבטן לאחר חמישה ימים שוחררתי. החוויה הייתה מפחידה מאוד, הייתי מאוד חרדה לבריאותי והמרחק מהתינוק שלי רק החמיר לי את החרדות. וכל הזמן לאחר שהזיהום הלך הייתי בסרטים שהזיהום יחזור, והייתי באובססיה של מדידת חום, מדדתי חום חודש וחצי לאחר שכבר שוחררתי. אני עכשיו 10 חודשים אחרי מרגישה מצוין. לכן יקירתי אל דאגה לא נראה לי שיש סיכוי שהזיהום יחזור, קיבלת אנטיביוטיקה, החלמת תיהני מהתינוק.
וכן אני הרגשתי כאבים ועקצוצים באזור הבטן חודשיים אחרי הניתוח.
תרגישי טוב :) ללא חרדות

קרה לי

כמעט כל מה שאת מתארת חוץ מהתוספתן,זה היה לפני 9 חודשים, לדעתי תמיד טוב להיות עם אצבע על הדופק, אבל לא באובססיה, את לא בסכנה כבר. לגבי הריון נוסף- לא תמיד דומה לידה אחת לשניה, חייבים להיות אופטימיים, בכלל לא בטוח שתסתבכי שוב. כאבים היו לי גם אחרי 5 חודשים. תהני מהתינוק ומעצמך

תודה!

בנות המון תודה על ההסבר והעידוד :)

תודה!

בנות המון תודה על ההסבר והעידוד :)
הוספת תגובה חדשה